აბუ საიფ ალ-ვააჰიდ ალ-ბრიტანი “ძმა დანით”

სტანდარტული

11164796_837936892941851_180473340505982602_n_1_[1]

ეს ძმა გავიცანი რაყყაში, აბუ ზარრ ას-სომალისთან ერთად, იგი იყო ბრიტანეთიდან, თუმცა წარმოშვებით ბანგლადეშელი იყო და შემდგომში ჩვენ ჩამოგვიყალიბდა მტკიცე ძმობა.
ის იყო ძლიერი აღნაგობით ყოფილი მებრძოლი MMA-ში, მას ყოველთვის თან ჰქონდა თავისი დანა,
ყოველთვის თან დაჰქონდა თავისი დანა მაშინაც კი როდესაც ჩვენ რაღაც დავალებაზე გავდიოდით ჩვენი ავტომატებით და იარაღებით მას მხოლოდ დანა ჰქონდა, ძალიან დახვეწილი და პროფესიონალური ხმარება იცოდა დანაის როგორც თავდასხმის ასევე თავდაცვის მიზნით.
მაშინ როდესაც მე ვმუშაობდი ჰისბაში (ისლამურ პოლიციაში) ქალაქ რაყყაში ეს ძმა იყო ჩემთან ერთად, როდესაც ჩვენ ვანხორციელებდით შპიონების სახლების გაჩხრეკვებს მე ერთ ხელში ხელკეტი მეჭირა ხოლო მხარზე აკ-47 მეკიდა, აბუ-საიფი კი ასეთ ოპერაციებზეც მხოლოდ დანით დაიდოდა და სახლებში დანით შედიოდა ესეთი სიმამაცე და თავდაჯერებულობა.

ჯაჰილიაში ეს ძმა იყო ძლიერი და ამაყი, მისი ხელები დაფარული იყო ტატუთი მაგრამ ვფიცავარ ალლაჰს მე არასდროს მინახია რომ ეს ძმა რამით ამაყობდა ან თავაწეული დაიდოდა.. გარკვეულ პერიოდებში შესაძლოა მას არ ჰქონდა ბევრი ფული თუმცა ყოველთვის ეპატიჟებოდა ძმებს და სთავაზობდა საჭმელს..
ბევჯერ ღამeები გვისაუბრია ცხოვრებაზეე გვიყიდია ცოტა საჭმელი დავმჯდარვართ და ღამეები გაგვიტარებია ცხოვრებაზე ლაპარაკში, ისე კომფორტულად ვგრძნობდით თავს როდესაც ერთად ვიმყოფებოდით ალბათ ისე როგორც ჩვენი სულები შეხვედროდნენ სამოთხეში.
მაშინ როდესაც მე დაჭრილი ვიყავი ხშირად მიწევდა მიმოსვლა რაყყასა და ალ-ბაბს შორის ბოლოს როდესაც რაყყის ავტოსადგურზე შევხვდი ძმას როდესაც უკან ალ-ბაბში ვბრუნდებოდით ჩვენ ვილაპრაკეთ ისევ ცხოვრებაზე თუ როგორ დავტოვეთ ყველა და ყველაფერი დასავლეთში, შემდეგ საუბარში მან მითხრა რომ მას ცოლის მოყვანა სურდა,
როდესაც ის მიდოდა მე ვიცოდი რომ მას არ ჰქონდა ფული, მე მივეცი მას ცოტა ფული მას ეს ისე ძალიან გაუხარდა და ესე გავშორდით ერთმანეთს, როდესაც იგი დაშორდა ჩემს ავტობუს მე ჩამოვედი დავუძახე მას და კიდევ ცოტა ფული მივეცი ის ისეთი გახარებული და ბედნიერი იყო.
ისლამმა ის უკეთესობისკენ შეცვალა და სრუილად სხვა ადამიანი იყო იმ ჯაჰილიის პერიოდისგან განსხვავებთ.. შემდეგ მე დავბრუნდი ავტობუსში ჩავჯექი და თვალი გავაყოლე მას როგორ მიდოდა და რა ვიცოდი თუ ბოლოჯერ ვხედავდი მას იგი შაჰიდი გახდა აინ ალ-ისლამში (კობანიში) იანვრის ან თებერვლის თვეში..
აბუ საად ალ-ბრიტანი ალ-ბაბი სირია (17/04/2015)

source: https://www.facebook.com/groups/497317803741476/

პასუხი

