“ეს ხალიფატის მიწაა”

სტანდარტული

es xalifatis miwaa 1

10599660_817735828295291_1310490397747001242_n

“ეს ხალიფატის მიწაა” ჟუნრალისტ ჰუსეინ ალ-მაადიდის ისტორია…

თურქეთი სირიის საზღვარზე მყოფი ჰუსეინი წერს
“სულ რამოდენიმე ასეული მეტრი მაშორებს ხალიფატის მიწას (იმედის მიწას) როგორც მას ეძახიან,
თან მაქ ერთი ზურგჩანთა ფეხსაცმლით ტანსაცმლით, ასევე მიწყვია ჩემი ფოტოაპარატი და ლეპტოპი.
როდესაც თურქეთის საზღვარზე ერთმა მკითხა რომელიც ჩემთან ერთად ელოდებოდა გამგზავრებას რა საბუთები გაქვსო? მე ვუპასუხე პასპორტი (უცხოური ქვეყნის) მან მითხრა შენ რა გიჟი ხარ? ისენი დაგიჭერენ მოგკლავენ და შენს ნაჭრებს ძაღლებს აჭმევენ, მან მითხრა რომ ჯობია პასპორტი დამემალა.. მან ასევე მომიყვა რომ იგი მოსულიდანაა და მანამდე დატოვა ქალქი სანამ მას ისლამური სახელმწიფო აიღებდა, და ეხლა იძულებულია უკან დაბრუნდეს და ნახოს რა მდგოამრეობა რადგან სხვაგან სახცოვრებელი ფული აღარ აქვს, მე მივხვდი რომ ის ახალგაზრდა კაცია მოსულიდან და რომ იგი მოსულში იმის შემდეგ არ ყოფილა რაც ისლამურმა სახელმწიფომ იგი გაანთავისუფლა, ხოლო წარმოდგენა ისლამურ სახელმწიფოზე და მოსულში არსებულ ვითარებაზე მას ჰქონდა მედიისგან (ანტი – ისლამური სახელმწიფოს მედიისგან)
ჩემი პროფესიიდან გამომდინარე (ჟურნალისტი) მე ყოვლეთვის ვცდილობდი ხალხისთვის სიმართე მიმეტანა და მეთქვა მეთქვა სიმართლე შიითებზე და კომუნისტებზე..
მივემართებოდით რამოდენიმე ათეული ადამიანი ერთად ფეხით და რამოდენიმე ასეული მეტრის შემდეგ ჩვენ უკვე ხალიფატში ავღმოჩდით ! მინდოდა უკან გამომეხედა და მიმეფურთხებინა ყველაფრისთვის რაც ხალიფატის უკან იყო, რომ არა ხალხი რომელიც ჩემს უკან მოდიოდა მე ამას ვიზავდი.. ხალიფატში პირველი ფეხის დადგმისას სახით მიწისკენ დავეშვი და მიწას ვაკოცე.. ხალიფატის მიწას.
შემდეგ ჩვენ მივედით ‘ავტოვაგზალის’ მსგავს ადგილას სადაც ხალხი აცხადებდა ჰავიჯა ჰავიჯა ! ქიყყარა ქიყყარა ! მოსული მოსული ! ( ყველა ეს ქალქებია ხალიფატში ერაყში ) მე გავეშურე მოსულის მიკროავტობუსისაკენ, რომელიც KIA -ს ფირმის იყო და 11 ადამიანს იტევდა, და მოსულამდე მგზავრობა 23 $ ღირდა.. ჩავჯექით მიკროავტობუსში იგი ბოლომდე გაივსო და გავეშურეთ..
გავიარეთ რამოდენიმე კილომეტრი და პირველი ბლოკ-პოსტი ისლამური სახელმწიფოსი სადაც აღმართულია ტაუჰიდის დროშა ! ბლოკ-პოსტს ერტოყობდა ჭურვების კვალი ( მანამდე ეს ადგილი კოალიციის ავიაციამ დაბომბა ) ჩვენ გაგვაჩერეს და მუჯაჰედი ამოვოვიდა მიკროავტობუსში და მოგვესალმა ყველას.. შემდეგ გვკიტხა აქვს თუ არა ვინმეს აკრძალული ნივთი ? ( სიგარეტი ალკოჰოლი ნარკოტიკები და ა.შ ) ყველამ უპასუხა არა. ( მე ვიცოდი რომ ჩემს გვერდით მჯდომ მამაკცს ჰქოდნა 1 კოლოფი სიგარეტი ) და როდესაც მუჯაჰედი ამას კითხულბოდა მას სახის ფერი შეეცვალა შიშისგან.. მე ვკითხე მუჯაჰედს რა სასჯელია სიგარეტზე ?
მუჯაჰედმა გვიპასუხა თუ თქვეი ნებით ჩააბარებთ მაშინ არაფერი და ღმერთმა გაპატიოთ..
მე ვუპასუხე კი ჩვენ გვაქ ერთი კოლოფი სიგარეტი და ჩემს გვერდით მჯოდმს ვთხოვე ამოეღო იგი მან ამოიღო და მისცა მუჯაჰედს, მუჯაჰედმა მას სთხოვა მიკროავტობუსიდან გადმოსვლა და მას შიშისგან სახეზე ფერი კდიევ უფრო შეეცვალა.. მაგრამ გადასვლის შემდეგ მუჯაჰედმა იგი უბრალოდ დაარიგა და იგი ამოვიდა შემდეგ უკან გაღიმებული სახით…
შემდეგ მე ვკითხე მუჯაჰედს
-რა საბუთებია იმისთვის საჭირო რომ ისლამურ სახელმწიფოში შევიდეთ ?
-შენ მუსლიმი ხარ?
-კი
-მოწმობ რომ ალლაჰი ერთადერთი ღმერთია და მუჰამმედი მისი შუამავალია ?
-კი ალჰამდულლილაჰ.
-მაშინ შენ არ გჭირდება პასპორტი შენი პასპორტი შაჰადაა და გზა ხსნილი გაქ ხალიფატში.
შერეული გრძნობები იყო სიხარული და ისეთი გრძნობა თითქოს სიზმარში ვარ რომლისგანაც გაღვიძება არ მინდა ამავდროულად სიამაყის გრძნობა..
შემდეგ მე მას ვკითხე.
-გზა საშიშია ? არის შიიტური ან კომუნისტური ჩასაფრებები ?
-არა ინ შაა ალლაჰ არა ! ეს ხალიფატია აქ მუსლიმები არიან და აქედან 1000 კილომეტრიც რომ გაიარო გზა უსაფრთხოა..
და ბოლოს მუჯაჰედმა მითხრა..
“კეთილი იყოს შენი მობრძანება ხალიფატის მიწაზე !”

10599660_817735828295291_1310490397747001242_n[1] 10686631_817735848295289_6393200707421410578_n[1]

…and is available at: https://justpaste.it/EsXalifatisMiwaa

პასუხი